• Побудова PMO

    Побудова PMO

Побудова PMO

Побудова і розвиток проектного офісу (PMO) – це завдання із зірочкою. Зазвичай компанії підходять до усвідомлення необхідності проектного офісу після певної кількості проектів, досягнувши певного масштабу. Адже саме при масштабуванні стає актуальним завдання використовувати єдині підходи всередині компанії, зменшити непотрібні витрати (тимчасові, ресурсні тощо), ввести зрозумілі і прозорі процеси управління, як для внутрішнього менеджменту, так і для зовнішніх замовників. Саме в РМО відбуваються процеси координації проектів, збору і руху інформації по проектах, моніторингу, бюджетування, координації роботи усіх зацікавлених у проекті сторін, а також стандартизації якості.

Часто всередині компанії немає вільних фахівців, які вміли / могли б побудувати РМО з нуля. У таких випадках особливо актуально залучити зовнішніх фахівців, які зможуть зробити це швидко, якісно, а головне – не відриваючи ваших основних фахівців від проектної роботи.

Як відбувається побудова РМО від E5:

Безумовно, конкретні кроки з побудови РМО будуть відрізняться в залежності від масштабів, методологій, які використовуються в командах, рівня ваших менеджерів проектів / скрам майстрів:

  1. Go decision. Визначаємо, що для компанії дійсно необхідно впровадити РМО і отримуємо buy-in від C-level management.
  2. Проводимо аудит існуючих команд і ролей за допомогою інтерв’ю проектних менеджерів, визначаємо вузькі місця в поточних процесах розробки, вибираємо кращу методологію для поточних цілей команд (прогнозовані, Agile і т.д.).
  3. Погоджуємо з командою проектних менеджерів новий процес, порядок і регулярність зустрічей, нові підходи і стандарти до ведення проектів. Розробляємо чек-листи, шаблони, визначаємо ключові метрики по проектах і способи звітності.
  4. Готуємось і запускаємо новий процес. Проводимо регулярні зустрічі РМО, аналізуємо результати.
  5. Inspect & Adapt. Постійно покращуємо і адаптуємо процес.

В результаті впровадження РМО ви отримуєте:

  • Загальні підходи і практики з управління проектами;
  • Прозорі процеси;
  • Єдині форми звітності;
  • Обізнаність про стан будь-якого проекту в компанії, його ризиків і потенційних проблем;

Весь процес підготовки до трансформації може займати всього 1-3 місяці за наявності пріоритету цієї задачі у менеджменту і доступних ресурсів.

    Дізнайтеся що нового!
    Рекомендуємо не пропускати наш щомісячний дайджест )