• Agile Business Analysis

    Agile Business Analysis

Використання гнучких підходів дає величезні можливості для успішної розробки IT-продуктів. Але команди розробки, які переходять від класичних підходів до Agile, часто зіштовхуються із труднощами щодо чіткого розподілу ролей та обов'язків членів команди. Особливо це актуально для такої важливої ролі в розробці продуктів, як Бізнес Аналітик, оскільки в гнучких командах є Власник Продукту, а роль Бізнес Аналітика в Agile не описана зовсім.

Так в чому ж полягає ця роль в Agile команді?
У чому особливість і відмінність Бізнес Аналітика у порівнянні з Власником Продукту?
Які техніки і методи необхідно використовувати сучасному Бізнес Аналітику, який працює в Agile проектах?
Як спланувати процес бізнес аналізу в стрімко змінюючомуся Agile середовищі?

Щоб відповісти на ці та багато інших питань, ми запускаємо авторський практичний міні-курс з бізнес аналізу в Agile.

Особливості курсу
Весь курс буде розбитий на 5 занять по 2.5 години, де кожне заняття буде містити в собі симбіоз теорії і практики в такому співвідношенні: 30% теорії, 70% практики. Разом з учасниками курсу ми детально розберемо і випробуємо тільки найкращі перевірені техніки і методики, які є must have для будь-якого бізнес аналітика в 2019 році. Всього за 5 занять, без води, учасники пройдуть повний шлях створення продукту в Agile оточенні: від формування правильної ідеї продукту / модуля, до її опрацювання, імплементації, впровадження та подальшого розвитку в production. Котрого більш ніж достатньо для ефективного виконання обов'язків Бізнес Аналітика в Agile проекті.

Результат

Наприкінці курсу Учасники будуть знати:

- особливості та обов'язки ролі бізнес аналітика в Agile проекті;
- які етапи проходить програмне забезпечення в процесі свого створення в сучасних реаліях Agile розробки;
- які активності, інструменти та техніки бізнес аналізу застосовуються на кожному з етапів Agile розробки;
- як і коли застосовувати на практиці ту чи іншу техніку, залежно від умов  вашого проекту;
- як побудувати ефективний процес бізнес аналізу в Agile команді з нуля.
Та все це буде закріплено роботою над реальним продуктом разом з командою, що дасть практичні навички застосування отриманого матеріалу і дозволить використовувати його в будь-яких проектах.

Кому буде корисний курс

1. Бізнес аналітики будь-якого рівня, які хочуть краще розібратися в особливостях процесу бізнес аналізу в Agile проектах;
2. власники продуктів, які хочуть навчитися грамотно розподіляти роботу з бізнес аналітиками, а також зануритися в більш просунуті техніки бізнес аналізу;
3. менеджери проектів і Delivery, які прагнуть зрозуміти як правильно організовувати і підтримувати процес бізнес аналізу у себе в компанії;
4. QA інженери, яким важливо якнайкраще зрозуміти продуктову складову, що становить основу продукту;
5. всі ті, хто хоче поринути у гнучкий процес продуктової розробки.

Програма курсу

- Вступ в продуктову IT-розробку;
- SDLC в Agile і особливості сучасних підходів управління розробкою продукту;
- Agile і роль Бізнес Аналітика в ньому;
- Планування концепції продукту;
- Формування бачення продукту;
- Формування та методи валідації гіпотез продукту;
- Робота з метриками продукту;
- Опрацювання користувачів продукту;
- Підготовка та проведення призначених для користувача інтерв'ю;
- Моделювання поточного поведінки користувача (as is - to be);
- Визначення цінності продукту для користувача і бізнесу;
- Методи збору і формалізації вимог до продукту;
- Методи декомпозиції вимог;
- Виявлення та документування не функціональних вимог;
- Визначення мінімально життєздатного продукту (MVP);
- Створення прототипу, призначеного для  тих, хто користується інтерфейсом;
- Складання беклога продукту;
- Опис і декомпозиція історій користувача;
- Процес Product backlog refinement;
- Оцінка елементів беклога продукту;
- Аналіз ризиків;
- Методи пріоритетності вимог;
- Планування релізів продукту;
- Планування ітерацій розробки;
- Відстеження прогресу розробки;
- Введення розробки в production;
- Активності і артефакти Бізнес Аналітика в процесі розробки продукту;
- Особливості щоденної взаємодії Бізнес Аналітика з командою розробки;
- Шляхи кар'єрного розвитку Бізнес Аналітика в Agile оточенні.

Тренер

Андрій Мандрика - практикуючий Бізнес Аналітик, Product Owner і Product Manager. Більше 8 років в ІТ, за які пройшов довгий шлях: QA, розробник, бізнес аналітик, керівник проектів і власник продуктів в різноманітних проектах. Має досвід успішної розробки і впровадження різних продуктів «from the scratch».

На даний момент Андрій займає позицію Product Owner в Dreamteam.gg- українському SaaS стартапі, виступає як спікер на численних українських конференціях, є тренером і консультантом в компанії Е5.
Certified Scrum Product Owner (CSPO), Business Value Analysis Certified Professional (ICP-BVA), Certified SAFe Product Owner / Product Manager, Agile Project Management Certified Professional (ICP-APM)


Дата проведення

Заняття 1: 24 червня 19:00-21:30
Заняття 2: 26 червня 19:00-21:30
Заняття 3: 1 липня 19:00-21:30
Заняття 4: 3 липня 19:00-21:30
Заняття 5: 5 липня 19:00-21:30

Вартість

Еarly birds - 7900 грн (до 01.06)
In time - 9000 грн (з 02.06 до 18.06)
Last call - 10100 грн (з 19.06)

хто викладає
ТРЕНЕРА
Андрій
Мандрика 
DreamTeam і E5 Trainings