• ITKaiZenClub: Як працювати з шкодою і несподіванками в проектах

    ITKaiZenClub: Як працювати з шкодою і несподіванками в проектах

зареєструватисязареєструватися

Працюючи з людьми, ми часто стикаємося з "шкідливими". "Шкідливі" учасники команди через яких конфлікт на конфлікті. "Шкідливі" замовники з якими складно знайти спільну мову.

На нашому KaiZen Club 27 лютого ми поговоримо і про тих, і про інших.

У першій частині ми обговоримо, чому в команді бувають "шкідливі", що вони хочуть, як на це впливати і як не потрапити на їх гачок.

А в другій поговоримо як готуватися до презентації так, щоб вона була гарантовано успішною навіть у найвимогливіших клієнтів.

Тема 1: Тиснути або не тиснути - ось в чому питання, чи як бути і що робити з «шкідливими» учасниками команди?

Перебувати в постійному вербальному і невербальному спілкуванні - наша природна потреба, неважливо по своїй волі чи ні, а соціум, наповнений абсолютно різними і відмінними між собою людьми, - наше природне середовище проживання, від якого нікуди не сховатися. Так як же зробити так, щоб природне середовище стало все ж дійсно природним, не доставляло багато стресу і не збивало з пантелику, а навпаки давало нам відчуття комфорту, ясного розуміння «правил гри» і навіть користі в робочих процесах?

Дуже просто: зрозуміти процеси зсередини, трохи змінивши своє сприйняття спілкування і оточуючих в цілому. Почати дійсно глибинно дивитися на міжособистісні контакти і відносини між людьми, розуміти, що ж справді відбувається в головах у інших людей (не телепатія, ні!) І з їхніми почуттями, придбати вміння правильно не тільки говорити, а й слухати, і так далі - це все так звані «софтові» навички, які можна придбати також, як і будь-які інші, але які можна застосувати не в якійсь певній сфері, а у всіх.

В рамках ITKaiZenClub ми поговоримо про те:

  • які є популярні кейси з «шкідливими» і способи, як їх можна вирішити
  • що таке бажання і потреби - в чому їх важливість, і чому так потрібно їх визначати і задовольняти
  • як і на що впливає лідер, і як зробити свій авторитет в групі / команді
  • чому так важливо говорити однією «мовою» вербально і невербально з іншими
  • як боротися з пригніченою агресією оточуючих і не «попастися на гачок» маніпуляцій
  • що таке бути «емоційно розумним»
  • на яких етапах формування група найбільш ефективна, як уникнути шторму і чи варто взагалі
  • тиснути або не тиснути - як знайти ту саму грань
  • «Чий факап?» І чи варто шукати винного, розподіл зони відповідальності

Тренер:

Дьяконова Анастасія - Scrum Master at Maklai; Clinical psychologist and psycho diagnostician; Group psychotherapist; Soft skills trainer; Certified life and business coach IBCCU (International business coach certificate in Ukraine); Certified Transaction analyst EATA (European association of transaction analysts).

Тема 2: Несподівана бізнес-презентація

Чи бували ви в ситуації, вас попросили провести презентацію на 30 хвилин перед топ-менеджерами компанії. Ви приходите в зазначений час і місце, весь в передчутті, легкому хвилюванні і головне з очікуванням, що ви будете вести презентацію як запланували. Вас зустрічає усміхнена, привітна дівчина, вітається з вами і каже: «На жаль, у керівників після вас буде ще одна важлива зустріч, яка перенеслася на 20 хвилин раніше». Для вас це означає, що у вас на презентацію того ж матеріалу залишається 5 хвилин. Які ваші дії? Відмовитесь? Нашвидкуруч почнете різати презентацію, щоб вкластися?

Швидше за все не одна з цих стратегій не дозволить вам отримати бажаний результат. І що ж можна зробити в цьому випадку?

  • ясно розуміти з якою метою ви йдете на презентацію;
  • знати свою ЦА і їх біль / потреби;
  • розуміння різних видів структур презентації;
  • особливості побудови кожного елемента презентації.

Всім цим і навіть більше я готовий поділитися на своєму майстер-класі «Експрес підготовка до бізнес-презентації».

В ході майстер-класу ви дізнаєтесь:

  1. Як запланувати успіх своєї презентації;
  2. Як змінити розмір презентації до необхідного протягом 15 хвилин;
  3. Як підготуватися до презентацію з нуля за 5 хвилин;

Тренер:

Олег Шпілін - Корпоративний тренер Райффайзен Банк Аваль. Сертифікований бізнес-тренер, фахівець в області навчання персоналу.