• Майстер-клас "Чому менше - це більше. 2 моделі і 2 методи для сталого підвищення продуктивності"

    Майстер-клас "Чому менше - це більше. 2 моделі і 2 методи для сталого підвищення продуктивності"

Чому ми читаємо і знаємо більше, а встигаємо менше? Чому ми працюємо більше, а результатів стільки ж? Чому в нас технологічно довершені гаджети і застосунки, а досягнення все рівно за рахунок хобі, здоров'я або сім'ї? Поговоримо про те, як збільшити результати при ти самих ресурсах і обмеженнях. Розглянемо 2 моделі і попрактикуємо 2 методи. Без ГМО

Майстер клас буде цікавий всім:

  • Кому важливо бути ефективними і успішними в професійному житті і при цьому мати особисте життя
  • Хто втомився від того, що улюблена справа не залишає часу ні на що інше
  • Хто мріє про work-life баланс і ніяк не може його досягти

Ми розглянемо дві моделі:

Модель 1: Формування навичок: KNOW - CAN - DO - BE 

Ця модель про те, що знання самі по собі нічого не дають, тим більше у випадку, коли їх у всіх скільки завгодно. Дає результати тільки те, що людина робить на автоматі у формі звичок, які складаються в комплексні навички які і дають результати.
Зрозуміємо природу звичок і навчимося робити “на автоматі” те, що буде якісно міняти життя і просувати вперед

Модель 2: Управління часом: URGENT - IMPORTANT - SIGNIFICANT

Друга модель про те, чому time management помер і що прийшло йому на зміну в умовах сьогодення. Time management адресує проблеми із терміновістю, тобто urgent. Якщо додати важливість, то вийде друге покоління підходів, які про матрицю Ейзенхауера (urgent-important). Ще вчора цього було достатньо. Але сьогодні треба ранжувати задачі ще й по тому, наскільки вони значущі (significant). 
Тобто:

  • коли це важливо (urgency), 
  • наскільки це важливо (importance) 
  • і як довго це буде важливо в майбутньому (significance). 

Якщо скласти всі три виміри, то вийде сучасний підхід до персональної ефективності. 

Додатково ми розглянемо два методи, які допоможуть реалізувати ці дві моделі у власному житті і отримати максимум користі від їх впровадження.
 

 

Тренери
 


Євген Осьмак – викладач у Київській школі економіки і Львівській бізнес школі. Експерт і сертифікований тренер щодо персональної і командної продуктивності. Консультант з питань цифрової трансформації і стратегії/архітектури підприємства. ІТ директор холдингу «Zeppelin International», Швейцарія (8 країн переважно пост-радянського простору, 80 підлеглих). Досвід в управлінні 10 років.

Сергій Потапов – менеджер, консультант, тренер. Більше 15 років управлінського досвіду, з яких 5 років – організаційний розвиток. Допомагає мотивованим командам збільшувати спроможність досягати потрібних результатів за рахунок міксів з найкращих проектних практик. Консультував Міністерство Економіки України (Prozorro), Міністерство Охорони Здоров’я України (eHealth), низку комерційних та громадських організацій. Викладач: Львівська бізнес-школа (управління проектами), Київська Школа Економіки (управління проектами, управління змінами), Единбурзька бізнес-школа (управління проектами та портфелями).