• ITKaiZenClub Менеджер проекту: магія комунікацій

    ITKaiZenClub Менеджер проекту: магія комунікацій

зареєструватисязареєструватися

Тема 1: «Золоті» правила комунікації в проектах

Сучасний світ проектного менеджменту наповнений величезною кількістю технік, підходів, моделей і методик з розвитку soft skills як менеджера проекту, так і команди. Безумовно, вміле володіння і своєчасне, влучне їх застосування дозволить вам досягти цінних результатів, сформувати коло однодумців і вибудувати ефективний зв'язок з клієнтами, командою та іншими стейкхолдерами.
І одним з основоположних навичок успішного професіонала завжди буде вміння вибудовувати правильну комунікацію в проекті, і ...

  • розуміти складові повідомлення та де ж те «вузьке місце», коли передане повідомлення «втрачає істину»;
  • вміти бути переконливим, зчитувати і коректно трактувати вербальні і невербальні повідомлення, володіти техніками аргументації, підтримувати формальні і неформальні відносини;
  • регулювати складні конфліктні ситуації, знижувати рівень негативних емоцій, вчасно визначати з яким же типом особистості спілкуюся я зараз і як досягти своєї мети саме з ним тут і зараз;
  • презентувати себе і результати проекту (якими б вони не були), вміти відмовити, там, де це необхідно, навчитися конструктивно висловлювати невдоволення, розуміти різницю між логічним і емоційним рівнями комунікації;
  • вміти працювати зі зворотним зв'язком і розуміти, чим саме він відрізняється від критики. Бути активним слухачем, бути проактивним, як в діях, так і в лексиці, що використовується, бути асертивним, алертним і конгруентним - в цілому бути професійним парламентером.
  • І звичайно ж розуміти, а який в спілкуванні я - в чому моя сила і де мої зони розвитку?

В ході майстер-класу ви дізнаєтесь:

  1. Алгоритм побудови комунікації - як почати і чим закінчити, щоб впливати на рішення.
  2. "Золоті" правила комунікації.
  3. Найпоширеніші легенди і міфи в сфері спілкування.
  4. Якими основними навичками комунікацій повинен володіти менеджер проекту.

Тренер:

Євгенія Ващенко - Delivery Manager Infopulse Ukraine LLC. Сертифікований бізнес-тренер, фахівець в області гештальт терапії. В ІТ сфері працює з 2008 року, на менеджерських позиціях з 2010 року. Досвід управління проектами в компаніях - Infopulse Ukraine LLC, UniCredit Bank group, ОТП Банк, Нафтогаз Кард, Консалтингова компанія "ПМБК".

Тема 2: Комунікація в міжнародному проекті або чому «я вже 100 разів пояснював (ла)», але розуміння все одно немає

Коли ми працюємо в міжнародних проектах, світ стає ближче, але і ризики зрозуміти один одного неправильно набагато вище. Хочемо ми цього чи ні, але культурні особливості, цінності і картина світу, до якої ми звикли з самого дитинства, впливають на роботу в команді в цілому і на ефективність і якість передачі інформації зокрема.
Одним з основних навичок успішного професіонала є вміння працювати в міжнародному середовищі, вміння аргументувати і вибудовувати відносини з представниками інших країн і національностей, розуміти культурні особливості свого стилю спілкування і адаптувати стиль спілкування під вимоги міжнародного бізнесу.

В рамках ITKaiZenClub ми поговоримо про те:

  • що таке мовна картина світу і як вона впливає на наш стиль структурування інформації та повідомлення
  • як культурні особливості спотворюють інформацію і повідомлення
  • чому «Google Translate» - не варіант
  • що таке культурний шок і як він може вплинути на сприйняття наших слів
  • чому ви три рази пояснюєте «само собою зрозумілі речі» іноземцю на ідеальному англійському, а він вас не розуміє
  • як структурувати інформацію так, щоб мінімізувати час на пояснення і опису
  • як вийти переможцем у битві мовних картин світу «Україна - Захід»

Тренер:

Любов Прядко - Learning and Development Manager at Ciklum.