• Webinar "Design Thinking"

    Webinar "Design Thinking"

Design Thinking - як ключовий інструмент роботи з продуктом

Часто на ринку продуктів, Enterprise, B2B або навіть B2C складається ситуація, коли продакт-менеджери і команда не розуміють реальної картини проблем і можливостей своїх користувачів. У корені такої ситуації лежить той факт, що компанії не вміють використовувати останні практики і інструменти роботи над продуктом, не намагаються розібратися в проблемі, яку вирішують.

Кульмінацією інструментів, що дозволяють розібратися в проблемі та користувачах, а також інноваційно вирішити проблеми - є Design Thinking підхід. Він на даний момент використовується в передових компаніях і дозволяє створювати проривні продукти. Google, Apple, Airbnb, Microsoft, SAP, Toshiba, Accenture - майже всі топові продуктові і консалтинг-компанії так чи інакше використовують інструментарій Design Thinking.

Тому в нашому вебінарі ми поділимося тим:

  • з чого ж складається Design Thinking, які практичні навички передбачає;
  • яку цінність він приніс в компанії, які його використовували;
  • і, головне, яких проблем з вашими продуктами та проектами можна уникнути, якщо вбудовувати в них практики і підходи Design Thinking.

Вебінар читає один з євангелістів Design Thinking і Desing Sprints в Україні - Костянтин Гладков
Senior Experience Designer в компанії SoftServe, а також викладач в E5 і тренер в Apollo.