• Business Analysis Deep Dive

    Business Analysis Deep Dive

Цей курс вже пройшов, але ми з радістю його повторимо для бажаючих, залиште свій емейл і ми зв'яжемося з вами, як тільки набереться група
Business Analysis Deep Dive

Business Analysis Deep Dive – це практичний місячний курс, який був створений для освоєння і глибокого опрацювання професії бізнес аналітика. Протягом 6 тижнів слухачів очікують 12 онлайн занять, 4 повних днів офлайн занять і додатково, активна самостійна робота. За цей час ми розберемо велику кількість аспектів професії бізнес аналітика і процесу створення вимог до програмного забезпечення.

На курсі слухачів очікують перевірені й реально працюючі техніки бізнес аналізу, необхідна теорія, яку можна використовувати вже завтра і практична робота на реальних прикладах. Протягом курсу ми пройдемо всі етапи роботи аналітика, від визначення зацікавлених осіб до підтримки розробки й самостійної підготовки всіх найважливіших аналітичних документів.

Рекомендуємо курс Business Analysis Deep Dive для:

  • тих, хто ще не працює в ІТ, але дуже хоче потрапити й розуміє, що аналітичний склад розуму дозволить швидко увійти в професію;
  • тих, хто вже працює в ІТ: тестувальникам, програмістам, інженерам підтримки й менеджерам, які розуміють, що бізнес аналіз це саме те, чим вони хочуть займатися;
  • тих, кому важливі навички бізнес аналізу, і хто хоче чітко зрозуміти, як працює бізнес аналіз;
  • аналітиків, які бажають отримати бачення і практику бізнес аналізу в міжнародних компаніях і навчитися застосовувати світові практики.

Про що буде на курсі

1. Вступ. Загальна інформація про процес розробки програмного забезпечення, місце аналітика і вимог у цьому процесі

  • Життєвий цикл розробки програмного забезпечення (SDLC) (SDLC)
  • Розподіл ролей у проекті з розробки програмного забезпечення
  • Визначення термінів “бізнес аналіз” і “бізнес аналітик”
  • Вимоги до програмного забезпечення, рівні вимог

2. Основне завдання аналітика – спілкування і взаємодія з замовником (сommunication with client)

  • Знайомство, налагодження продуктивних відносин, підтримання контакту.
  • Початок аналізу – аналіз першопричин і аналіз зацікавлених осіб. Чому так важливо починати з визначення причин і зацікавлених осіб, і як це ефективно реалізувати?
  • Customer Journey map
  •  AS IS / TO BE аналіз
  • Техніки аналізу зацікавлених осіб (stakeholders analisys)
  • Виявлення вимог (elicitation) – щоденна аналітична праця. Як робити цю роботу якісно й результативно?
  • Етапи проведення процесу виявлення вимог.
  • Техніки виявлення вимог: інтерв’ю (interview), мозковий штурм (brainstorming), спостереження (observation), семінари за вимогами (requirements workshops), тощо.
  • Продаж клієнту й навички презентації.

3. Створення аналітичних артефактів – документування вимог (documentation)

  • Документація різного рівня і формату
  • Високорівневі вимоги: Бачення продукту (Vision), Документація бізнес вимог (BRD), Технічне завдання згідно шаблонів “best practice”
  • Специфікація вимог: історії користувачів (user story), варіанти використання (use cases), функціональні й нефункціональні специфікації (functional, non-functional specification), специфікації вимог до програмного забезпечення (SRS) згідно різних шаблонів.
  • Моделювання вимог за допомогою UML
  • Прототипування інтерфейсу (UI prototyping)

4. Взаємодія з командою розробки (сommunication with team) і підтримка розробки програмного забезпечення (supporting the development team)

  • Розбивка завдань на складники (task breakdown, work breakdown)
  • Оцінка трудовитрат, необхідних на аналітичну роботу та участь в оцінці трудовитрат на розробку (estimation)
  • Супровід щоденної роботи команди, робота в процесі розробки з клієнтом і командою
  • Управління змінами у вимогах (сhange management).

5. Постійний процес вдосконалення процесу бізнес аналізу та роботи бізнес аналітика (continuous improvement)

Заняття 1 (offline)

  • Знайомство з командою тренерів та учасниками
  • Ознайомлення з програмою на більш детальному рівні (розклад, список рекомендованої літератури)
  • Вступ до Business Analysis
    • SDLC
    • роль ВА на різних етапах розвитку проекту
    • області знань ВА
    • огляд технік
    • вимог і як їх правильно ідентифікувати
    • що таке “дизайн мислення” і чому воно важливе
    • огляд основного інструментарію
  • Огляд проекту, на основі якого буде проходити курс

Заняття 2 (online)

Зацікавлені сторони (стейкхолдери):

  • Хто це
  • Навіщо це
  • Як цим управляти (техніки аналізу)

Заняття 3 (online)

Business Analysis Approach:

  • Що це
  • Як обирати
  • На основі готуватися

Заняття 4 (online)

  • Що таке Scope
  • Як формувати Scope
  • Життєвий цикл вимог
  • Різні способи документування вимог (BRD, FRD, SRS, Use Cases, User Story, Diagrams etc.)

Заняття 5 (online)

Нефункціональні вимоги (Non-functional Requirements):

  • Для чого вони потрібні
  • Коли вони потрібні
  • Робота з нефункціональними вимогами

Заняття 6 (offline)

  • Постановка задачі
  • Етап дослідження (Discovery, elicitation, vision&mission identification, goal and risk identification)
  • Методи пріоритезації
  • Business Requirements identification, Business Requirements Documentation (BRD) preparation
  • Опрацювання першого скоупа (повний спектр від BR до FR&NFR) на практиці

Заняття 7 (online)

  • Як працювати з ризиками проекту
  • Які бувають ризики на проекті
  • Коли ризики ідентифікуються

Заняття 8 (online)

Стратегічний аналіз: хто і коли, навіщо і чому

Заняття 9 (online)

  • Прототипування: огляд технік та інструментарію
  • Робота з дизайнером в команді. Техніки перетину на етапах дослідження і прототипування.
  • Що робити якщо дизайнера немає і необхідно все робити самому.

Заняття 10 (online)

Моделювання:

  • Огляд основних нотацій
  • Огляд діаграм, які найчастіше використовують
  • Інструментарій

Заняття 11 (offline) Практика

  • Story Map – multi-dimentional backlog
  • Моделювання бізнес-процесу та Use case diagram, Activity diagram, State machine diagram
  • Low-fidelity prototypes
  • Gorilla Testing

Заняття 12 (online)

Solution Evaluation: що це, як це і коли це

Заняття 13 (online)

Articulation decission and art of presentation (фреймворки, кейсстаді, продаж рішення, промоушн)

Заняття 14 (online)

Change management (requirements management process and concept)

Заняття 15 (online)

Кар’єрний шлях ВА: чи є життя поза рутини.

Шкідливі поради як пройти або завалити співбесіду 🙂

Заняття 16 (offline)

  • Огляд пройденого
    Презентації та захист групових проектів
  • Зворотний зв’язок
  • Нагородження і тортик 🙂

Тренери

Не підходить дата? Заповніть форму і як тільки в нас будуть нові дати, ми одразу напишемо!
Дізнайтеся, що нового!
Ніякого спаму, ніколи!