fbpx
  • Business Analysis Deep Dive

    Business Analysis Deep Dive

Business Analysis Deep Dive

Business Analysis Deep Dive – це практичний місячний курс, який був створений для освоєння і глибокого опрацювання професії бізнес аналітика. Протягом 5 тижнів слухачів очікують 5 онлайн занять, 4 повних днів офлайн занять і додатково, активна самостійна робота. За цей час ми розберемо велику кількість аспектів професії бізнес аналітика і процесу створення вимог до програмного забезпечення.

На курсі слухачів очікують перевірені й реально працюючі техніки бізнес аналізу, необхідна теорія, яку можна використовувати вже завтра і практична робота на реальних прикладах. Протягом курсу ми пройдемо всі етапи роботи аналітика, від визначення зацікавлених осіб до підтримки розробки й самостійної підготовки всіх найважливіших аналітичних документів.

Рекомендуємо курс Business Analysis Deep Dive для:

  • тих, хто ще не працює в ІТ, але дуже хоче потрапити й розуміє, що аналітичний склад розуму дозволить швидко увійти в професію;
  • тих, хто вже працює в ІТ: тестувальникам, програмістам, інженерам підтримки й менеджерам, які розуміють, що бізнес аналіз це саме те, чим вони хочуть займатися;
  • тих, кому важливі навички бізнес аналізу, і хто хоче чітко зрозуміти, як працює бізнес аналіз;
  • аналітиків, які бажають отримати бачення і практику бізнес аналізу в міжнародних компаніях і навчитися застосовувати світові практики.

1. Вступ. Загальна інформація про процес розробки програмного забезпечення, місце аналітика і вимог у цьому процесі

  • Життєвий цикл розробки програмного забезпечення (SDLC) (SDLC)
  • Розподіл ролей у проекті з розробки програмного забезпечення
  • Визначення термінів “бізнес аналіз” і “бізнес аналітик”
  • Вимоги до програмного забезпечення, рівні вимог

2. Основне завдання аналітика – спілкування і взаємодія з замовником (сommunication with client)

  • Знайомство, налагодження продуктивних відносин, підтримання контакту.
  • Початок аналізу – аналіз першопричин і аналіз зацікавлених осіб. Чому так важливо починати з визначення причин і зацікавлених осіб, і як це ефективно реалізувати?
  • Customer Journey map
  •  AS IS / TO BE аналіз
  • Техніки аналізу зацікавлених осіб (stakeholders analisys)
  • Виявлення вимог (elicitation) – щоденна аналітична праця. Як робити цю роботу якісно й результативно?
  • Етапи проведення процесу виявлення вимог.
  • Техніки виявлення вимог: інтерв’ю (interview), мозковий штурм (brainstorming), спостереження (observation), семінари за вимогами (requirements workshops), тощо.
  • Продаж клієнту й навички презентації.

3. Створення аналітичних артефактів – документування вимог (documentation)

  • Документація різного рівня і формату
  • Високорівневі вимоги: Бачення продукту (Vision), Документація бізнес вимог (BRD), Технічне завдання згідно шаблонів “best practice”
  • Специфікація вимог: історії користувачів (user story), варіанти використання (use cases), функціональні й нефункціональні специфікації (functional, non-functional specification), специфікації вимог до програмного забезпечення (SRS) згідно різних шаблонів.
  • Моделювання вимог за допомогою UML
  • Прототипування інтерфейсу (UI prototyping)

4. Взаємодія з командою розробки (сommunication with team) і підтримка розробки програмного забезпечення (supporting the development team)

  • Розбивка завдань на складники (task breakdown, work breakdown)
  • Оцінка трудовитрат, необхідних на аналітичну роботу та участь в оцінці трудовитрат на розробку (estimation)
  • Супровід щоденної роботи команди, робота в процесі розробки з клієнтом і командою
  • Управління змінами у вимогах (сhange management).

5. Постійний процес вдосконалення процесу бізнес аналізу та роботи бізнес аналітика (continuous improvement)

Тренери

Не підходить дата? Заповніть форму і як тільки в нас будуть нові дати, ми одразу напишемо!
Дізнайтеся, що нового!
Ніякого спаму, ніколи!