• Project Management Deep Dive (PMI edition)

    Project Management Deep Dive (PMI edition)

Project Management Deep Dive (PMI edition)

Корпоративний курс Project Management Deep Dive (PMI edition) — це 3-денний, поглиблений, курc для проектних менеджерів.

Цей курс – це один з кращих способів і для систематизації знань з проектного менеджменту.  Підходить для компаній, у яких вже склалася власна культура ведення проектів і необхідно привести її у відповідність з класичними методологіями і світовими практиками.

Ця підготовка вимагає серйозного досвіду в управлінні проектами, фундаментальних знань і розуміння основних інструментів проектного менеджменту – тому курс призначений для фахівців з досвідом роботи та розроблений з великою кількістю практичних занять і розбором кейсів.

Наші тренери – експерти-практики, тому знання, які отримують слухачі можна застосовувати на практиці буквально відразу після занять. Програма побудована на базі PMBOK і складається з 6 модулів, окрім цього вона може адаптуватися нами в залежності від потреб компанії. Програма створювалася на реальних кейсах і завданнях, тому курс динамічний і легкий в засвоєнні, а не просто нудна начитка теорії. Кожне заняття це всього 30% теорії та цілих 70% практики.

У результаті тренінгу учасники:

  • навчаться застосовувати кращі практики й інструменти управління проектами;
  • зможуть упорядкувати хаос будь-якого ступеня занедбаності на своїх проектах;
  • навчаться будувати ефективні процеси, що справді працюють;
  • почнуть використовувати єдину мову проектного менеджменту, зрозумілу у всьому світі;
  • пройдуть необхідний етап підготовки до здачі CAPM®, PMP®, PMI-ACP® іспиту.

Рекомендуємо тренінг Project Management: PMI edition для:

  • менеджменту всіх рівнів;
  • Agile Transformation Agents and Leaders;
  • Project Managers, Program Managers, Scrum Masters, Tech / Team Leads у яких є практичний досвід роботи, але необхідна систематизація та упорядкування знань;
  • фахівців усіх рівнів у яких стоїть завдання розвивати процеси в компанії;
  • усіх, хто хоче підготуватися до здачі CAPM®, PMP®, PMI-ACP® іспиту.

Приклад програми курсу

(може бути адаптована під потреби замовника)

 

1. Фундаментальні поняття управління проектами (Foundational Elements)

  • основні терміни та поняття проектного менеджменту;
  • тренди проектного менеджменту;
  • PMBOK і його ключові компоненти;
  • сучасні стандарти, методології в управлінні проектами;
  • проектний трикутник Waterfall / Agile;
  • процеси в управлінні проектами, процеси управління продуктом, карти процесів Waterfall / Agile
  • трирівнева модель управління проектами, які методології Waterfall / Agile використовуються на якому рівні;
  • вплив внутрішнього й зовнішнього середовища організації на проектну діяльність;
  • типи організаційних структур з функціями проектного менеджменту Waterfall / Agile;
  • фази проекту, життєвий цикл проекту / продукту;
  • чинники впливу на проект;
  • проектна документація;
  • Tailoring. Вибір методології: Waterfall, Agile, Hybrid;
  • офіс управління проектами (РМО);
  • PMIS – програмні продукти для управління проектами.

Роль проектного менеджера (The role of project manager):

  • завдання менеджера проекту;
  • ролі в проектному менеджменті;
  • зони відповідальності, сфери впливу менеджера проекту;
  • кодекс етики менеджера проекту;
  • компетенції менеджера проекту в Waterfall / Agile проектах: Technical project management skills, Strategic and business management skills, Leadership skills, Servant leadership, Performing integration.

Управління інтеграцію проекту (Integration Management):

  • процеси Integration Management, входи, виходи, інструменти;
  • Project Charter: базовий документ проекту, його зміст для Waterfall / Agile проектів;
  • Project Management Plan;
  • управління знаннями;
  • моніторинг і контроль виконання проектних робіт;
  • інтегроване управління змінами (Change Management);
  • закриття проекту, ітерації або фази.

2. Управління змістом проекту (Scope Management)

  • процеси Scope Management, входи, виходи, інструменти;
  • збір вимог до проекту, Scope of works (SOW);
  • методи пріоритизації вимог;
  • візуалізація вимог для команди, менеджменту;
  • управління стабільністю вимог;
  • Requirements management plan, Requirements list, Backlog;
  • метрики продукту, аналіз цінності;
  • requirements Traceability Matrix;
  • Project Scope Statement (PSS);
  • критерії приймання проекту / продукту;
  • Work Breakdown Structure – інструмент декомпозиції проекту / продукту;
  • валідація й контроль змісту проекту.

3. Управління розкладом проекту (Schedule Management)

  • процеси Schedule Management, входи, виходи, інструменти;
  • методи розробки розкладу (Rolling wave, Decomposition, On-demand);
  • визначення зв’язків і залежностей, рівня зв’язності завдань / пакетів;
  • як врахувати Enterprise Environment Factors (EEF), Organizational Process Assets (OPA) під час планування розкладу;
  • моделі розкладу;
  • кордони прийняття рішень (Control thresholds);
  • правила вимірювання продуктивності – SV, SPI, % of completion;
  • візуалізації розкладу;
  • Precedence Diagramming Method, типи залежностей у проекті;
  • Gantt chart, Milestone list, leads & lags;
  • Project Schedule Network Diagram;
  • методи оцінки тривалості операцій: аналогова, параметрична, триточкова, знизу-вгору, аналіз резервів, аналіз альтернатив;
  • планування проекту: аналіз мережевої діаграми, метод критичного шляху, компресія графіку, аналіз даних «що, якщо», Monte Carlo аналіз, оптимізація ресурсів, випередження й запізнення, планування релізу;
  • метрики та контроль розкладу.

4. Управління вартістю проекту (Cost Management)

  • процеси Cost Management, входи, виходи, інструменти;
  • управління інвестиціями – Payback Period, ROI, IRR, PV, NPV, Cash flow, CAPEX, OPEX;
  • типи вартості;
  • методи оцінки вартості операції: аналогова, параметрична, триточкова, знизу-вгору, аналіз резервів, аналіз альтернатив, вартість якості, Cost of delay, точність оцінки: Rough Order of Magnitude, Order Of Magnitude, Budget, Definitive;
  • планування та управління бюджетом проекту, Cost Baseline, EVM (Earned value management), estimate at completion (EAC) forecasts;
  • метрики вартості – Actual Cost (AC), EV (Earned Value), PV (Planned Value), CPI (Cost Performance Index), SPI (Schedule Performance Index), CV (Cost Variance), SV (Schedule Variance);
  • техніки аналізу бюджету проекту: Earned value analysis (EVA), Variance analysis, Trend analysis, Reserve analysis;
  • прогноз бюджету проекту: EAC (Estimate At Completion), ETC (Estimate to Complete), TCPI (To-complete Performance Index).

5. Управління якістю проекту (Quality Management)

  • процеси Quality Management, входи, виходи, інструменти, взаємозв’язки;
  • термінологія й концепції управління якістю;
  • стратегії і практики управління якістю в Waterfall / Agile проектах;
  • метрики якості, Standard Deviation, Normal Distribution, 6 Sigma, Work Performance Information (WPI), Customer satisfaction;
  • планування якості: Benchmarking, Cost / benefit analysis, Cost of quality (prevention costs, appraisal costs, failure costs), Multi-criteria analysis;
  • управління якістю: Root cause analysis (RCA), аналіз процесів, аудит якості, Design for X (DIX), інші методи ідентифікації проблем, що призводять до зниження якості;
  • PDCA цикл Деммінга;
  • візуалізація причин зниження якості: Ishikawa, Fishbone diagram, Affinity diagram, Pareto diagram, Flowcharts, Mind mapping, Root cause tree, SIPOC Model, Scatter diagram;
  • контроль якості: Check lists, Check sheets control limits, Questionnaires and surveys, Statistical sampling, інспекції / аудити, ретроспективи.

6. Управління ресурсами проекту (Resource Management)

  • процеси Resource Management, входи, виходи;
  • ключові концепції і тренди в управлінні ресурсами;
  • організаційні структури підприємств, Organizational Breakdown Structure (OBS), Resource Breakdown Structure (RBS);
  • інструменти управління ресурсами: Resource management plan, Assignment (RACI) Matrix, Team charter
  • ролі учасників команди проекту та їхні рівні повноважень;
  • теорії управління ресурсами: Maslow hierarchy of needs, Herzberg’s Motivation-Hygiene Theory, McGregor’s X / Y Theory, Expectancy theory;
  • інструменти оцінки потреби в ресурсах, базис оцінки;
  • підбір ресурсів проекту: Multi-criteria decision analysis, Interpersonal and team skills analysis, Virtual team forming;
  • розвиток команди: модель Такман, командні ролі;
  • показники продуктивності команди;
  • інструменти управління конфліктами і розв’язання проблем у командах;
  • канали комунікацій у командах.

7. Управління комунікаціями проекту (Communications Management)

  • процеси Communications Management, входи, виходи;
  • основні концепції, форми комунікацій у проекті;
  • правила письмових комунікацій;
  • правила усних комунікацій, необхідні навички ефективних комунікацій;
  • інструменти комунікацій: активне слухання, презентація, фасилітація, переговори;
  • Communication Management Plan;
  • правила ефективних зустрічей;
  • крос-культурні комунікації.

8. Управління ризиками (Risk Management)

  • процеси Risk Management, входи, виходи;
  • термінологія ризик менеджменту, основні концепції;
  • планування управління ризиками: Risk Breakdown Structure, Probability and impact matrix, Risk register, Stakeholder risk appetite;
  • ідентифікація ризиків: чинники впливу, інструменти виявлення ризиків: SWOT аналіз, інтерв’ю, метод Делфі, Сhecklists, Root cause analysis, Assumption and constraint analysis, Prompt lists;
  • якісний і кількісний аналіз проектних ризиків: додаткові параметри опису ризиків, Risk probability and impact assessment, Risk Data Quality Assessment, Hierarchical charts, Simulation, Sensitivity analysis;
  • планування / імплементація відповідей на ризики: стратегії відповідей на ризики, аналіз альтернатив, Decision tree analysis, Діаграма Ішикава;
  • моніторинг і візуалізація ризиків: Risk Breakdown Structure, Reserve analysis.

9. Управління контрактами й постачальниками (Procurement Management)

  • процеси Procurement Management, входи, виходи;
  • підготовка тендерної документації: Procurement statement of work (SOW), Terms of reference (TOR), Request for quotation (RFQ), Request for information (RFI);
  • типи контрактів, умови використання, переваги й недоліки, ризики: Firm fixed price (FFP), Fixed price incentive fee (FPIF), Fixed price with economic price adjustments (FPEPA), Cost plus fixed fee (CPFF), Cost plus incentive fee ( CPIF), Cost plus award fee (CPAF), Time and material contracts (T & M);
  • підходи до аналізу і вибору постачальників: Least cost, Qualifications only, Quality-based / highest technical proposal score, Quality and cost-based, Sole source, Fixed budget;
  • техніки та інструменти роботи з постачальниками, контролю виконання умов, стратегії ведення переговорів.

10. Управління зацікавленими особами (Stakeholders Management)

  • процеси Stakeholders Management, входи, виходи;
  • ідентифікація зацікавлених осіб: ролі, інтереси, рівень знань, очікування й рівень впливу;
  • аналіз даних: Power / interest grid, power / influence grid, or impact / influence grid, Stakeholder cube, Salience model;
  • управління зацікавленими особами: Mind mapping, Stakeholder engagement assessment matrix, управління рівнем залученості стейкхолдерів;
  • візуалізація результатів проекту для стейкхолдерів, правила ефективної презентації;
  • моніторинг залучення / задоволеності зацікавлених осіб проекту.

11. Особливості управління Agile проектами

  • цінності та принципи Agile;
  • ітераційно-інкрементальні методології, їхні особливості, ролі, артефакти, церемонії;
  • життєвий цикл розробки продукту PDLC;
  • процеси Agile, входи, виходи;
  • Project Vision;
  • Product Vision, Elevator Pitch, User Persona;
  • Team Charter / Manifesto;
  • інструменти збору вимог до продукту, Minimum viable product (MVP), Backlog;
  • Product Road Map, планування в Agile проектах;
  • техніки пріоритезації вимог до продукту: MoSCoW, Kano analysis, Top-tasks analysis, Cost of delay, Dot voting;
  • опис продукту в Story Mapping;
  • Agile метрики: Velocity, Burndown chart, Cumulative Flow Diagram (CFD), S-curve, Wait time, Kanban board, WSJF (Weighted Shortest Job First);
  • інструменти планування релізу / спринту;
  • підготовка User Stories. Метод INVEST. Оцінка User Stories, Story Points;
  • оцінка вартості / тривалості завдань, визначення залежностей;
  • особливості Change Management в Agile;
  • Agile контракти: Capped Time and Materials, Target Cost, Incremental Delivery;
  • щоденний Standup, Retrospective, Demo – цілі, правила проведення. Інструменти фасилітації та оцінки команди.







Дізнайтеся, що нового!
Ніякого спаму, ніколи!